Boxx Opslagverhuur opent vierde locatie in regio Amsterdam

2700m2 verhuur van tijdelijke opslagruimtes in Zuid Oost

04 OKTOBER 2013, AMSTERDAM
De producten OpslagBoxx ToGo en OpslagBoxx Economy zijn zo succesvol dat de ruimte in Amsterdam Amstel al snel te klein bleek. Boxx Opslagverhuur heeft daarom nu een 2700m2 grote bedrijfsruimte aan de Lemelerbergweg 31 in Amsterdam Zuid Oost gehuurd. Boxx huurt de bedrijfshal voor 15 jaar van Breevast te Amsterdam en start 1 november met de verhuur van tijdelijke opslagruimtes.

De locatie is bestemd voor de OpslagBoxx ToGo en OpslagBoxx Economy. Slimmere opslag oplossingen voor minder geld met meer gemak.

De OpslagBoxx ToGo is een mobiele opslagunit die bij de klant thuis wordt voorgereden. De klant laadt zijn spullen in en Boxx Opslagverhuur rijdt de unit weer terug naar de vestiging.

De OpslagBoxx Economy is een mobiele opslagunit die bij de entree wordt klaargezet. Zo hoef je nooit ver te sjouwen met je spullen. Ook deze kan in de nabije toekomst bij de klant thuis worden voorgereden.

Binnenkort zullen zij ook nog een vestiging in Amsterdam Sloterdijk en in Amsterdam Noord openen. Tevens liggen er plannen in Rotterdam.

Bij Boxx draait alles om gemak en service. En dat werpt zijn vruchten af. In twww jaar tijd heeft zij al vier vestigingen geopend. Ook de goede beoordelingen van klanten, welke online te lezen zijn, ondersteunen het succes van Boxx Opslagverhuur.

Boxx Opslagverhuur bewijst zich opnieuw door in deze tijden te kunnen opstarten en uitbreiden. Boxx Opslagverhuur groeit snel en daardoor altijd op zoek naar goede locaties. Kleinere locaties in de stad en grotere net erbuiten.