Boxx Opslagverhuur neemt deel aan de Accenture Innovation Awards 2013

Stem Boxx Opslagverhuur naar de overwinning

31 JULI 2013, AMSTERDAM
Boxx Opslagverhuur doet mee met het concept: 'Het verhuren van mobiele opslagunits'. Om de publieksprijs in de wacht te slepen heeft Boxx Opslagverhuur zoveel mogelijk ‘social votes’ nodig.

Het is nu mogelijk om stemmen uit te brengen via de website http://bit.ly/11iIKaK. Dit kan door te stemmen via de LinkedIn-, Twitter- en Facebook- knoppen. Tot en met 5 november 2013 kan er gestemd worden.

Als jong en ambitieus bedrijf is Boxx Opslagverhuur benaderd door Accenture om mee te doen met de Accenture Innovation Awards 2013. Accenture is door Sprout getipt over het concept van Boxx Opslagverhuur.

Uiteraard is Boxx Opslagverhuur op de uitnodiging in gegaan en heeft zich ingeschreven. Ook hoopt zij hiermee haar product nog meer onder de aandacht te brengen.

Het concept:

Het verhuren van mobiele opslagunits
Boxx Opslagverhuur heeft een nieuwe manier van verhuur van tijdelijke opslagruimtes bedacht. Het concept is te vergelijken met een volautomatische parkeergarage. De klant laadt zijn spullen vanuit zijn auto in de opslagunit, welke voor hem gereed staat in het laad- en losstation. De unit wordt vervolgens gestapeld en opgeslagen.
Toegang is altijd mogelijk, zolang de klant dit 48 uur van tevoren aanmeldt. De unit staat dan weer klaar in het laad- en losstation.
We hebben hiervan ook een mobiele versie. Deze wordt bij de klant thuis voorgereden, ingeladen en weer meegenomen.
Voordelen: meer gemak, beter voor spullen (minder kans op beschadigingen door maar 1x te hoeven verplaatsen), tijdwinst en stuk goedkoper dan reguliere opslag.

Accenture heeft de Innovation Awards in het leven geroepen om bedrijven die uitzonderlijke innovatieve prestaties leveren de erkenning te geven die ze verdienen. Daarnaast brengt het evenement in kaart hoe het ervoor staat met innovatie in Nederland. Voor de juryprijzen – de Blauwe Tulp en de Groene Tulp – worden de genomineerden door vakkundige juryleden beoordeeld op mate van innovatie, succes en potentie.

De Groene Tulp is één industrie-overkoepelende prijs voor het meest duurzame concept van Nederlandse bodem. Accenture heeft samen met de Club van Rome de Groene Tulp in het leven geroepen om het belang van duurzame innovatie te benadrukken.

Een leuk initiatief! Steun Boxx Opslagverhuur door nu meteen te stemmen: http://bit.ly/11iIKaK

Zij maakt dan kans op € 40.000,- aan mediawaarde, wat de mensen achter Boxx Opslagverhuur uiteraard zeer gegund is!