Boxx Opslagverhuur opent nieuwe vestiging in het Amsterdams Fashion Square

Verhuur van opslagruimte in Amsterdam West is een feit

19 JUNI 2013, AMSTERDAM
Boxx Opslagverhuur opent haar derde vestiging in Amsterdam. De locatie is gelegen in het pand Modrome aan het Koningin Wilhelminaplein nummer 12. Boxx Opslagverhuur heeft hiermee een 15-jarig huurcontract getekend voor 700m2 bedrijfsruimte. Tevens huurt zij 400m2 kantoorruimte.

Het World Fashion Centre is de plek, waar bestaande en opkomende modemerken/labels zich presenteren.

Boxx Opslagverhuur verwacht dan ook veel klandizie uit de modebranche te krijgen. De eerste huurders uit de modewereld hebben zich ook al gemeld en de aanvragen uit deze hoek blijven binnen stromen.

Uiteraard is deze vestiging ook ideaal voor particulieren. Dicht in de buurt en vele formaten units zijn beschikbaar, de kenmerken van Boxx Opslagverhuur.

De locatie is al begonnen met de verhuur van de OpslagBoxx Economy en de grote opslagruimtes van 20 tot 67m2.

De OpslagBoxx Economy is een mobiele opslagunit die bij de entree wordt klaargezet. Zo hoef je nooit ver te sjouwen met je spullen. Ook kan deze bij je thuis voor de deur worden voorgereden.

Later dit jaar zullen er opslagruimtes gebouwd worden zoals in de vestigingen Amstel en Wormerveer. De OpslagBoxx.

Met de opening van de vestiging in Modrome, zal ook het hoofdkantoor The Boxx Company zich hier vestigen.

Boxx Opslagverhuur bewijst zich opnieuw door in deze tijden te kunnen opstarten en uitbreiden. Boxx Opslagverhuur groeit snel en daardoor altijd op zoek naar goede locaties. Kleinere locaties in de stad en grotere net erbuiten.

Boxx Opslagverhuur is in de zomer van 2011 gestart en heeft inmiddels al drie succesvolle vestigingen. Ook zal zij deze zomer nog een vestiging van circa 2.000m2 openen, speciaal voor de opslag van inboedels, de InboedelBoxx. Ook komt er binnenkort een nieuwe vestiging in Zeeburg.