Boxx Opslagverhuur als 1 van de eerste in Nederland succesvol met ophalen van meer dan 150.000 euro via crowdfunding

Nieuwe vestiging voor nieuw product: de InboedelBoxx

20 DECEMBER 2012, AMSTERDAM
Ondanks de economische situatie, woningmarkt op slot, groeit de vraag naar opslagverhuur. Het innovatieve Boxx Opslagverhuur groeit dan ook door en is nu franchisegever voor een nieuwe locatie in Amsterdam. Deze locatie is speciaal voor hun nieuwe product de InboedelBoxx. Financiering hiervoor wordt verkregen door middel van crowdfunding.

Mede dankzij de investering die momenteel via geldvoorelkaar.nl wordt verkregen, wordt er binnenkort een opslaglocatie geopend waar 385 opslagkisten in kunnen.

Banken willen nog steeds niet, maar daardoor laat Boxx Opslagverhuur zich niet tegen houden. Innovatief als ze zijn, hebben ze nu hun nieuwste project op de crowdfundingsite geldvoorelkaar.nl gezet.

Het product waarvoor het krediet nodig is, is al net zo vernieuwend. Met de nieuwe vestiging wordt de InboedelBoxx geïntroduceerd.

De InboedelBoxx is even simpel als briljant. Hij is speciaal bedoeld om inboedels in op te slaan.

Een standaard self-storage opslagunit is minder geschikt voor het opslaan van grote meubelstukken zoals banken, tafels en kasten. Meubels beschadigen immers vaak doordat er al snel vier keer mee gesleept wordt. Los van het gedoe. Van huis naar de verhuiswagen en van de verhuiswagen naar de opslagunit. En dit ook weer als de spullen weer nodig zijn.

Bij de InboedelBoxx wordt al dat gedoe en beschadigingen aan spullen voorkomen. De kisten worden voorgereden, mensen vullen ze met hun spullen (vaak inboedel dus) of laten dat doen en worden vervolgens naar de vestiging vervoerd, waar alles veilig en voorzichtig bewaard wordt. Wil de klant zijn spulletjes weer gebruiken, men kan er ook tussentijds bij, dan wordt alles weer netjes teruggebracht. Het is dus één keer inladen en één keer uitladen.

De InboedelBoxx is stapelbaar, waardoor dure ruimte wordt bespaard. Daar de InboedelBoxx gebracht wordt is de locatie van de vestiging minder van belang. Hierdoor kunnen ze wat verder uit het centrum zitten. Men hoeft immers toch nauwelijks of niet tussentijds bij de unit. Door deze factoren kan de InboedelBoxx tot wel 35% goedkoper aangeboden worden dan de concurrenten.

De InboedelBoxx is ook een ideale investering.

Op http://www.boxx-opslagverhuur.nl/inboedelboxx staat alle informatie hoe het werkt.
Via http://www.geldvoorelkaar.nl/geld-investeren/projecten/project.aspx?id=2622 kun je mee investeren. Al voor een klein bedrag met hoge rente.