Boxx Opslagverhuur breidt uit

vestiging Amsterdam Amstel huurt extra 800m2

17 OKTOBER 2012, AMSTERDAM
De vestiging aan de Daniel Goedkoopstraat in Amsterdam Amstel van Boxx Opslagverhuur breidt dit jaar nog uit. Deze vestiging was de eerste vestiging die Boxx Opslagverhuur vorig jaar zomer opende. Het bleek meteen al een succes. Dit jaar opende zij een 2e vestiging in Wormerveer en voor het einde van dit jaar komt er nog een vestiging in Amsterdam Sloterdijk. De vestiging in Amstel wordt uitgebreid met maar liefst 800m2 in het aangrenzende gedeelte, wat eigendom is van de Kroonenberg Groep.

Uitbreiden in crisistijd?

“De vraag naar opslagruimte blijft groeien. Toen wij onze eerste vestiging vorig jaar opende, zaten we binnen 3 maanden vol.  Er is een groeiend aantal ZZP’ers, webshopeigenaren en particulieren die hun spullen maar al te graag willen opslaan. Wij willen graag laten zien dat het een ideale oplossing is en helemaal geen gedoe. In Engeland en Amerika is het een hele normale zaak om een opslagruimte te huren. En ook kostenbesparend, want reken maar uit wat een m2 in je huis of kantoor kost.”

Door de uitbreiding in Amstel kan Boxx Opslagverhuur haar klanten nog beter van dienst zijn. “Wij doen er alles aan om het de klanten zo gemakkelijk en goedkoop mogelijk te maken.”

Zo zal in de vestiging Amstel naast de bestaande BergingBoxx (een opslagunit met 7 dagen per week toegang) nu ook de OpslagBoxx (een mobiele, stapelbare opslagcontainer) komen.
Beide in vele formaten.

Slim besparen op bewaren

De OpslagBoxx is een mobiele opslagcontainer voor spullen waar je niet vaak bij hoeft. De opslagcontainers worden op elkaar gestapeld om ruimte en dus kosten te besparen. Deze besparing komt de klanten ten goede, want het opslaan van je spullen in een OpslagBoxx is aanzienlijk goedkoper. Tot wel 35% ! Zonder afbreuk van kwaliteit.

De opslagcontainer wordt voor de deur gebracht, de klant vult hem, en vervolgens wordt hij naar de opslaglocatie gebracht. Gemak dient de mens!

Boxx Opslagverhuur blijft op deze manier aan de huidige wensen van haar klanten voldoen.

Boxx Opslagverhuur groeit snel en daardoor altijd op zoek naar goede locaties. Kleinere locaties in de stad en grotere net erbuiten.