Boxx Opslagverhuur opent haar 2e vestiging in Wormerveer

Goede oplossing voor langdurige leegstand van winkelpand

26 JUNI 2012, AMSTERDAM
Ondanks economische situatie, woningmarkt op slot, groeit Boxx Opslagverhuur als enige Nederlandse Opslagverhuur bedrijf. Na een succesvolle start met de eerste vestiging in Amsterdam, volgt nu de opening van een 2e locatie te Wormerveer. Nr 3 en 4 gaan nog dit jaar open in Amsterdam. Huurders begrijpen inmiddels concept dat Opslagruimte goedkoper kan en Bergruimte dichterbij. Meer service zonder fratsen. Daarnaast heeft langdurige leegstand van winkelpand nu een prima invulling gekregen.
Boxx Opslagverhuur wil slim besparen op bewaren.
We willen de beste en de goedkoopste zijn.” Het zijn ambitieuze woorden van Boxx Opslagverhuur. Het bedrijf is fonkelnieuw. Inmiddels zijn de deuren geopend van de tweede vestiging vol opslagunits. In Wormerveer, Plein 13, voor iedereen zichtbaar. De derde en vierde vestiging zijn gepland in Amsterdam en gaan binnenkort open.

Slim besparen
Boxx Opslagverhuur wil verwachtingen overtreffen. In prijs, kwaliteit en gemak. Meer service voor minder geld. Voor iedereen die even of wat langer spullen wil opslaan. Privé of zakelijk en zo dicht mogelijk bij huis. Boxx heeft goed nagedacht over slimme toepassingen. Om huurders optimaal te laten profiteren en nooit met onaangename verrassingen te confronteren.
Zo heeft de verhuurder de BergingsBoxx voor opslag dichtbij huis en de OpslagBoxx, voor nog goedkoper opslaan, iets verder weg. Combinaties zijn ook mogelijk, om iedereen zo slim en veel mogelijk te laten besparen. En daarmee tot 35% goedkoper dan directe concurrenten.

Gewoon, omdat het kan
Boxx levert als nieuwe verhuurder de beste service. Tegen de laagste prijs. Gewoon, omdat het kan. Geen verborgen kosten of verplichtingen voor huurders. Het zou zomaar een revolutie kunnen ontketenen in verhuurland.
Boxx Opslagverhuur heeft een eenvoudige filosofie: mensen moeten niet meer huren (en betalen) dan ze nodig hebben. Tegen een aantrekkelijk tarief. Daar krijgen ze toch alle services voor die Boxx biedt, zoals opslagadvies op maat, schone en veilige opslagunits, een gratis verhuisbus, goedkope verhuishulp, eenvoudig zelf (online) te maken huurcontracten en bijzonder ruime openingstijden.

De leukste advertenties en de mooie voorgevels

Boxx Opslagverhuur wil opvallen. Niet alleen met aantrekkelijke prijzen en goede service. De buitenkant is ook belangrijk. Opvallende, ietwat provocerende reclameboodschappen zijn een van de middelen die het bedrijf inzet. Humorvolle cartoons met verhuis- en opslagtips.

Boxx vindt alleen leuke advertenties niet genoeg. De opslagverhuurder wil ook  mooie voorgevels, geen lelijke opslaggebouwen. Het aangezicht van de vestigingen van Boxx Opslagverhuur heeft dezelfde aantrekkingskracht als een woest aantrekkelijke vrouw. Ook de binnenkant mag er wezen. Geen stoffige, kale ruimtes. Boxx noemt de vestigingen ‘goederenhotels’. Altijd dicht bij de huurders, in plaats van op verlaten industrieterreinen buiten de stad. De gedachte is eenvoudig. Waarom zou je niet laten zien wat je in huis hebt? Boxx Opslagverhuur weet waar het om draait. Een goed verzorgd, open en eerlijk innerlijk, gecombineerd met een uiterlijk waar mensen bijna geen “nee” tegen kunnen zeggen.