Amsterdam | Gepubliceerd op: 14 juni 2011
Pitch
Boxx Opslagverhuur en Bouwmaat Amsterdam ontketenen Amsterdamse opslagverhuur revolutie http://pr.co/p/000i7b
Boxx Opslagverhuur start eerste Self-Storage vestiging samen met Bouwmaat Amsterdam. “We willen de beste en de goedkoopste zijn.” Het zijn ambitieuze woorden van Boxx Opslagverhuur. Het bedrijf is fonkelnieuw. Op 20 juni gaan de deuren open van de eerste vestiging vol opslagunits. In Amsterdam-Amstel, naast de vestiging van partner Bouwmaat. Boxx Opslagverhuur wil verwachtingen overtreffen. In prijs, kwaliteit en gemak. Meer service voor minder geld. Een revolutie in de dop? 20 juni opening.
Details
“We willen de beste en de goedkoopste zijn.” Het zijn ambitieuze woorden van Boxx Opslagverhuur. Het bedrijf is fonkelnieuw. Op 16 juni gaan de deuren open van de eerste vestiging vol opslagunits. In Amsterdam-Amstel, naast de vestiging van partner Bouwmaat. Boxx Opslagverhuur wil verwachtingen overtreffen. In prijs, kwaliteit en gemak. Meer service voor minder geld. Een revolutie in de dop?

Bouwmaat als partner
Een revolutie ontketen je niet alleen. Boxx Opslagverhuur heeft in Bouwmaat (Bouwmaat Amsterdam BV) een ideale partner gevonden. Boxx Opslagverhuur opent een eerste vestiging in Amsterdam-Amstel, naast de vestiging van Bouwmaat. Klanten van Bouwmaat kunnen met extra korting opslagruimte huren, voor hun gereedschap, voorraad of bouwmateriaal. Maar daar blijft het niet bij! Boxx Opslagverhuur gaat ook werkruimtes inrichten, met elektra, luchtdruk en een werkbank (de WerkBoxx ©).
Een andere service die Boxx Opslagverhuur samen met Bouwmaat aanbiedt, is de KlaarzetBoxx ©. Medewerkers van Bouwmaat zetten bestelde spullen in de opslagruimte van klanten. Zo verruimt Bouwmaat de openingstijden en kunnen klanten hun opslagruimte van Boxx ook benutten om de goederen die ze nodig hebben, te ontvangen.

“De beste kan ook prima de goedkoopste zijn.”
Pretentieus? Boxx Opslagverhuur vindt van niet. De nieuwe verhuurder wil de beste service leveren. Tegen de laagste prijs. Gewoon, omdat het kan. Geen verborgen kosten of verplichtingen voor huurders. Het zou zomaar een revolutie kunnen ontketenen in verhuurland.
Boxx Opslagverhuur heeft een eenvoudige filosofie: mensen moeten niet meer huren (en betalen) dan ze nodig hebben. Tegen een aantrekkelijk tarief. En toch met alle services die Boxx biedt, zoals opslagadvies op maat, schone en veilige opslagunits, een gratis verhuisbus, goedkope verhuishulp, eenvoudig zelf te maken huurcontracten (alles via internet) en bijzonder ruime openingstijden.

De leukste advertenties
Boxx Opslagverhuur wil opvallen. Niet alleen met aantrekkelijke prijzen en goede service. De buitenkant is ook belangrijk. Opvallende, ietwat provocerende reclameboodschappen zijn een van de middelen die het bedrijf inzet. Humorvolle cartoons met verhuis- en opslagtips.

Maar ook: de mooiste voorgevels van Nederland! Het aangezicht van de vestigingen van Boxx Opslagverhuur heeft dezelfde aantrekkingskracht als een woest aantrekkelijke vrouw. Ook de binnenkant mag er wezen. Geen stoffige, kale ruimtes. Goederenhotels, noemt Boxx de vestigingen. En altijd dicht bij de huurders, in plaats van op verlaten industrieterreinen buiten de stad. De gedachte is eenvoudig. Waarom zou je niet laten zien wat je in huis hebt? Boxx Opslagverhuur weet waar het om draait. Een goed verzorgd, open en eerlijk innerlijk, gecombineerd met een uiterlijk waar mensen bijna geen “nee” tegen kunnen zeggen. De verhuurrevolutie staat op het punt van uitbreken!

Benieuwd naar de producten, diensten en bijzondere reclameboodschappen van Boxx Opslagverhuur? Neem dan vooral contact op met Erwin Fleer (PR), 06-10346114 (erwin@boxx-opslagverhuur.nl of Adriaan Pelt 06-53186330 (apelt@bouwmaat.nl)
Citaten
“Waarom Boxx Opslagverhuur? Wat maakt hun concepten zo bijzonder voor Bouwmaat?” “Het is een geweldige aanvulling op wat wij al doen. Ik denk dat vooral onze klanten erg veel profijt hebben van concepten als de OpslagBoxx ©, de WerkBoxx © en de KlaarzetBoxx ©. We kunnen ze nu dingen bieden die ze helpen bij het uitvoeren van hun werk. Op een goedkope en kwalitatief hoogwaardige manier. Als we de concepten goed verkopen, dan zullen we zien dat de voordelen voor onze pashouders groot en talrijk zijn.”

— Adriaan Pelt, directeur Bouwmaat Amsterdam
“Wat is het eerste dat mensen zien aan het partnerschap?” “Dat zal de opvallende vestiging van Boxx Opslagverhuur zijn. In Amsterdam-Amstel, naast onze vestiging daar. Dat is de plaats waar we onze samenwerking beginnen. Later willen we hetzelfde gaan doen bij andere vestigingen van Bouwmaat. Misschien leggen onze bezoekers niet meteen de link, maar dat komt dan vanzelf als ze bij ons binnen zijn. We willen graag echt samenwerken en geven Boxx dan ook de gelegenheid om zichzelf in onze vestiging te profileren. Door middel van een digitale kiosk op de vloer en iPads en folders op onze toonbanken. Onze klanten mogen zien dat we werken met de beste en goedkoopste opslagverhuurder van Nederland.”

— Adriaan Pelt, directeur Bouwmaat Amsterdam